Prin acceptarea ofertei, clientul declara ca a fost informat despre continutul acesteia si ca se obliga sa-l respecte.
Solicitarile pot fi facute in scris, prin orice mijloace de comunicare. Solicitarea de reparatie pentru service va fi consemnata prin semnarea procesului verbal de predare-primire de catre persoana care aduce echipamentul hidraulic de pe utilaj. Toate reparatiile vor fi efectuate la solicitarea si in contul clientului.
Persoana care aduce echipamentul hidraulic de pe utilaj este considerata a fi imputernicita sa semneze din partea clientului procesul verbal de predare /primire, proces verbal de interventie, devizul si toate celelalte documente necesare (chiar si privind ridicarea echipamentului hidraulic de la utilaj), semnatura fiindu-i opozabila. Echipamentul hidraulic de pe utilaj este considerat a fi preluat pentru reparare, de catre S.C. HYDRAULIC CENTER TM S.R.L. , in momentul semnarii procesul verbal de predare-primire.
Devizul de cheltuieli (anexa la factura) va cuprinde valoarea materialelor necesare, valoarea manoperei aferente, costul evaluarii (operatii de demontare, constatare, montare, etc.), interventii si alte solicitari lansate de client. Costul operatiunii de evaluare va fi facturat clientului impreuna cu produsele/bunurile necesare efectuarii operatiunii atat in situatia in care acesta nu accepta oferta, cat si in situatia in care odata dezasamblata piesa, aceasta nu mai poate fi asamblata fara a se schimba piesele defecte.
Clientul accepta ca orice lucrari necesare si neprevazute in procesul verbal de predare-primire, sa fie efectuate de catre S.C. HYDRAULIC CENTER TM S.R.L., urmand a fi comunicate catre client. Exceptie de la comunicarea catre clientului fac situatiile in care se defecteaza alte echipamente care nu fac obiectul reparatiei ofertate/solicitate de client si produc defectiuni majore, reparatia acestora urmand a fi facute in regim de urgenta. Lucrarile necesare si neprevazute nu cuprind reparatiile si operatiunile de pregatire/comandare a materialelor executate in regim de urgenta.
In situatia in care reparatiile se efectueaza cu piesele aduse de catre client, S.C. HYDRAULIC CENTER TM S.R.L. nu isi asuma buna functionare a echipamentului. In situatia in care piesele aduse de catre client prezinta neconformitati majore, S.C. HYDRAULIC CENTER TM S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza lucrarea.
Factura va cuprinde valoarea totala a evaluarii, a manoperei, a materialelor folosite, a pieselor de schimb utilizate. Pentru reparatiile efectuate in regim de urgenta la solicitarea clientului, facturile vor include si costurile pentru manopera pentru orele suplimentare si orice cheltuieli de accelerarea proceselor de pregatire/comanda a materialelor. Plata facturii se va efectua neconditionat la primirea acesteia, sau la termenul stabilit in factura.
Daca clientul nu ridica echipamentul hidraulic de pe utilaj, respectiv utilajul, in termen de 48 ore dupa refuzarea ofertei, sau de la momentul anuntarii finalizarii lucrarilor, S.C. HYDRAULIC CENTER TM S.R.L. va percepe clientului un tarif de stationare de 15 lei/zi de stationare. Acelasi tarif se percepe atat in situatia in care echipamentul hidraulic de pe utilaj adus nu se doreste a mai fi reparat si nu este ridicat, cat si in situatia in care echipamentul hidraulic de pe utilaj adus este evaluat, oferta facuta ulterior nu este acceptata in termenul prevazut in oferta, acesta nefiind ridicat de la S.C. HYDRAULIC CENTER TM S.R.L., dar si in situatia in care utilajul/echipamentul hidraului este reparat/inlocuit, dupa care beneficiarul/cumparatorul nu procedeaza la ridcarea acestora.
Clientul declara ca a luat la cunostinta despre intructiunile de punere in functiune a “echipamentului hidraulic de pe utilaj”, atasate facturii. Aceleasi instructiuni de punere in functiune se aplica tuturor echipamentelor demontate/remontate pe utilaj cu sau fara reparatie.
Daca S.C. HYDRAULIC CENTER TM S.R.L. nu a ofertat deplasarea cu punerea in functiune dupa reparatie la solicitarea clientului, punerea in functiunie a utilajului nu face obiectul garantiei reparatiei echipamentului. In situatia in care clientul solicita garantie la echipamentul reparat, dupa punerea in functiune a utilajului de catre client, deplasarea urmeaza a fi facturata si achitata in avans.
S.C. HYDRAULIC CENTER TM S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru lucrarile de reparatii la care nu s-a solicitat in mod expres punerea in functiune, de catre client (deplasarea in vederea punerii in functiune presupunand atat costuri de deplasare cat si ore de manopera suplimentare), avand in vedere faptul ca echipamentul reparat poate fi verificat doar pe utilaj. In lipsa cererii exprese de punere in functiune a echipamentului, clientul declara ca nu are niciun fel de obiectii prezente si/sau viitoare privind reparatiile, respectiv ca echipamentul este reparat corespunzator si ca nu va putea invoca vicii aparente sau ascunse.
In situatia in care “echipamentul hidraulic de pe utilaj”, dupa montaj, functioneaza doar un anumit timp, dupa care se opreste sau nu face comenzile pe care si le doreste clientul, sau nu face comenzile la viteza care considera acesta (clientul) ca ar trebui sa functioneze, se aplica prevederile stipulate mai sus, respectiv se vor achita costuri suplimentare de deplasare si manopera (in situatia in care nu a fost solicitata garantie cu deplasare).
Valabilitate oferta: mentionata in oferta.
Termen de livrare piese: mentionata in oferta.
Termeni de executie: mentionata in oferta.
Termeni comerciali: mentionata in oferta.
Produsele comandate de pe stoc se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii produsului, in urmatoarele conditii: sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie; produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Clientul poarta raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre acesta (de catre client). Nu sunt acceptate la retur produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice/mecanice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Comenzile dedicate (comandate in mod special si care nu sunt pe stoc) nu se returneaza. Precizarea produsului ca fiind “pe stoc” sau “dedicata” va fi specificata in cuprinsul ofertei/facturii.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este/sunt functional/e si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produsele.
Efectuarea platii dupa implinirea termenului stabilit in oferta, va include obligatoriu cuantumul penalitatilor datorate calculate de 0.5% din valoarea facturii neincasate, pentru fiecare zi de intarziere. Neplata facturii la termenul scadent va determina intreruprerea colaborarii pentru urmatoarele solicitari, pana la achitarea integrala a facturii restante si a penalitatilor aferente.
Costurile de manopera (constatare/reparatie/interventie)/ora sunt urmatoarele: a) manopera mecanic – 140 lei/ora; b) manopera hidraulic – 175 lei/ora; c) manopera electric – 200 lei/ora. Costurile de manopera (constatare/reparatie/interventie)/ora in regim de urgenta sunt urmatoarele: a) manopera mecanic – 180 lei/ora; b) manopera hidraulic – 250 lei/ora; c) manopera electric – 250 lei/ora. Costurile de deplasare sunt urmatoarele: a) in localitate – 1.85 lei/km; b) in afara localitatii 2.00 lei/km. In situatia in care timpul efectuat cu manopera depaseste estimarea ofertata, aceasta va fi continuta in factura, alaturi de timpul estimat ofertat, clientul obligandu-se la plata costurilor suplimentare cu manopera.
Clientul declara ca a luat la cunostinta de “Conditiile generale de service si vanzare” de pe site-ul www.hydrauliccenter.ro si ca le accepta odata cu acceptarea ofertei.